خبرهای داغ:
شهردار خاکعلی؛

تحقق ۲۲ میلیارد تومانی بودجه شهرداری خاکعلی برای اجرای پروژه های شهری 

تحقق ۲۲ میلیارد تومانی بودجه شهرداری خاکعلی برای اجرای پروژه های شهری 
اکبری عنوان کرد: جهت اجرای پروژه های شهری خاکعلی بودجه برای اولین بار ۲۲ میلیارد تومانی در سال‌جاری محقق شد.
کد خبر: ۹۶۲۰۶۱۸
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۱

قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز نشست خبری شهردار و بخشدار شهر خاکعلی با حضور بخشدار بشاریات، فرمانده انتظامی بخش بشاریات، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خاکعلی، رئیس شورای بخش بشاریات و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل شرکت مگسال برگزار شد. 

 

شهرام اکبری شهردار خاکعلی در این نشست با بیان عملکرد شهرداری خاکعلی طی سه سال اخیر بیان کرد: در بدو ورود به عرصه شهرداری با مشکلات زیادی مثل عقب افتادن هفت ماهه حقوق پرسنل، کارمندان خدمات شهری، بدهی به پیمانکاران، نبود خودروهای آتش نشانی و خدمات شهری مواجه بودیم و رتبه شهرداری خاکعلی، ۲۷ از بین ۲۷ شهرداری استان قزوین بود.

 

وی گفت: کمتر کسی گمان می کرد شخصی بتواند این کوه مشکلات را رفع نماید که با یاری خدا و همکاری مسوولان، سکان شهرداری را به دست گرفتیم و به مردم قول دادیم زمین چند منظوره ورزشی، چهاربانده کردن جاده مگسال، سالن ورزشی بانوان، پوشش کانال های آب خاکعلی، اجرای نهضت آسفالت در شهر، خرید ماشین آلات شهری، تسویه کامل بدهی و پرداخت حقوق کارمندان و راه اندازی سایت شهر، انجام شود.

همچنین شهرداری خاکعلی که بیش از هشت میلیارد تومان بدهی داشت، پرداخت شد.

 

شهردار خاکعلی اظهار کرد: پس از ۳۳ ماه حضور در شهر خاکعلی، این مشکلات با کمک اعضای شورا و مسوولان شهر رفع شد از جمله در نهضت آسفالت، هفتاد هزار متر آسفالت با مبلغ ده میلیارد تومان پس از سه سال در شهر خاکعلی اجرا شد.

 

اکبری عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ یازده خودرو شهرداری، آتش نشانی، بابکت، لودر و تعدادی ماشین آلات خدمات شهری خریداری شد و برای اولین بار ۲۲ میلیارد تومان بودجه برای شهر خاکعلی محقق شد.

 

وی افزود: طی سه سال، ۳۳ میلیارد تومان برای شهر محقق و هزینه شد و در این سه سال خدمتگزاران مردم در شهرداری خاکعلی تلاش کردند تا مشکلات شهری رفع شود و از رتبه ۲۷ توانستیم رتبه دوم استان قزوین را در سال گذشته در جشنواره شهید رجایی کسب نماییم و در سال گذشته شورای خاکعلی بعنوان دومین شورای شهر برتر استان انتخاب شد. 

 

شهردار خاکعلی یادآور شد: پس از هفده سال تنها پارک شهر با هزینه بیش از ۶ میلیارد تومان ساخته شد.

وی اضافه کرد: خاکعلی اولین شهر استان قزوین است که کدپستی منازل به صورت هوشمند ایجاد شد و پس از پانزده سال ساخت مدرسه خاکعلی که بلاتکلیف مانده بود با هزینه هشت میلیارد تومان ساخته شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار